رئال مادرید

رئال مادرید

*این وبلاگ متعلق به تیم فوتبال رئال مادرید است* REAL MADRID_REAL PASSHIAN
رئال مادرید

رئال مادرید

*این وبلاگ متعلق به تیم فوتبال رئال مادرید است* REAL MADRID_REAL PASSHIAN

رکوردهای سال 2013 تا هم اکنون


 قابل توجه دوست عزیزم آریانا جون هموطور که می بینی رونالدو توی خیلی از

رکوردها از مسی جلوتره نه فقط آقای گل جام ملت های اروپا!!!





2013


نظرات 12 + ارسال نظر
آریانا 22 فروردین 1392 ساعت 08:59 ب.ظ http://messibarcelona10.blogfa.com

اصلا نمیخواد به این موضوع فک کنی که مسی جوون تر از رونالدو هستش

آریانا جون من که به این موضوع فکر نکردم برام توی وبت جواب گذاشتی که مسی کلا از رونالدو بهتره می خواستم ببینی که بیخود طرفداری نکنی!

[ بدون نام ] 27 فروردین 1392 ساعت 08:58 ب.ظ http://realitarin.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaam ghashange webet to ham mesle man az nabode nazar ranj mibari?heeeeee

نه دوستان کم و بیش تشریف میارن

سارا 28 فروردین 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█

شادی 5 اردیبهشت 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

زنـــــدگــــی سفــــــری اســــت

کـــــه فقــــــط یــــک بــــار بــــه آن سفـــــر میکنــــــی

لحظــــــه هـــــــای امـــــروز بـــــه ســــرعــــت تبــــدیــل بــــه

خــــاطـــــراتـــــی بـــــرای فـــــــردا مــــی شـــونـــد

پـــــس هـــــر لحظـــــه را همــــانطــــور کـــه هســـــت قــــدر بــــدان

زیـــــرا کـــــه حــد یــــه زنــــدگــــی خــــــود زنــــدگــــــی اســــــت

آریانا 31 خرداد 1392 ساعت 07:03 ب.ظ

لادن جونم هرچه قدر هم که بگید ولی نمیتونید تو دلتون واقعیت رو انکار کنید مسی بهتر از رونالدو هست

آریانا 31 خرداد 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

راستی لادن یه مدت قسمت نظراتت کار نمیکرد خدارو شکر درستش کردی

آریانا 31 خرداد 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

راستی چرا مطلب جدید نمیزاری

عزیزم با این نسخه جدید blogsky نمیتونم کار کنم...

ستاره 2 تیر 1392 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام لادی چرا دیگه وبتو آپ نمیکنی؟ بابا ما چشم انتظاریم
دلمون برات تنگیده

سلام ستاره جونم
من با نسخه جدید blogsky نمی تونم مطلب جدید بفرستم...
شدیدا شرمنده!!

pique 2 تیر 1392 ساعت 06:31 ب.ظ http://fcbarcelona3.blogsky.com

سلام من طرفدار اسپانیا هستم و جام کنفدراسیون‌ها مال ماست در ضمن وبلاگ جالبی داری منم شما رو لینک کردم

نه نه نه
برزیل مهد فوتباله مثل این که فراموش کردید همه ی ورزشگاه های تراز اول فوتبال جهان توی برزیله...
پس جام کنفدراسیون ها فقط متعلق به برزیله در ضمن به خاطر ایکر کاسیاس خیلیییییییییییی اسپانیا رو دوست دارم اما چه کنیم فینال با هم هستن و منم مجبورم با برزیل و سزار باشم نه با اسپانیا و کاسیاس...

نگار۱و۸ 3 تیر 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

چرا مطلب جدید نمیذاری لادن؟

قربون نگار عزیزم
به آریانا هم گفتم من با نسخه جدید blogsky نمی تونم مطلب جدید بفرستم...
شدیدا شرمنده!!

عروسک 6 تیر 1392 ساعت 12:45 ب.ظ http://albumdoll.lxb.ir

سلام سلام لادن جونی خوبم
وا این چه حرفیه دختر وبلاگ تو هم عالیه .. منم. طرفدار رءالم و واسه همین بهت افتخار می کنم رفیق
من دختری ندیدم در مورد رءال وب بزنه ..ولی خیلی عالیه
ممرسی

نظر لطفته عزیز دلم واقعا به من لطف داری

محمدرضا 8 تیر 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام ممنون از عکسات و مطالبط
خوشحال شدم ی خانوم اینقد ورزشیه مرسی

چرا ورزش فقط باید مال آقایون باشه به خصوص فوتبال و والیبال؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد