رئال مادرید

رئال مادرید

*این وبلاگ متعلق به تیم فوتبال رئال مادرید است* REAL MADRID_REAL PASSHIAN
رئال مادرید

رئال مادرید

*این وبلاگ متعلق به تیم فوتبال رئال مادرید است* REAL MADRID_REAL PASSHIAN

حلول ماه مبارک رمضان بر همگان مبارک...

 
امام صادق(ع): "افضل الجهاد, الصوم الحر." ===> بهترین جهاد روزه داری در هوای گرم است...

حلول ماه مبارک رمضان, بهار قرآن, ماه عبادت های عاشقانه و نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض می کنم.



                                  *************************************



فرا رسیدن ماه زولبیا و بامیه, بی خوابی شبانه, گرسنگی روزانه, روزشماری ماهانه, پرخوری سحرانه, افطاری شاهانه و توقع آمرزش سالانه مبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببارک باد.

نیمار، نام 2 کودک ازهر10 کودک متولد شده دربولیوی

گزارش روز: نیمار، نام 2 کودک ازهر10 کودک متولد شده دربولیوی


طبق گزارش منتشره در رسانه های آمریکای جنوبی در کشوری که نام هایی مثل لیونل و کریستیانو جندان رایج نیست، حالا نام سوپراستار برزیلی مبدل به نامی محبوب در میان مردم این کشور شده

 تا هفده سال دیگر، اکثر جوانان لاپاس، پایتخت بولیوی، نام نیمار را یدک خواهند کشید. این نتیجه یک بررسی صورت گرفته از سوی یکی از دفاتر ثبت احوال شهر لاپاس است.

گزارش منتشره در روزنامه لاراسون بولیوی حکایت از آن دارد که از هر 100 کودک متولد شده در پایتخت بولیوی، والدین 20 کودک نام نیمار را برای پسرشان در نظر می گیرندو از روی علاقه ای که به نیمار، مهاجم جوان باشگاه بارسلونا و تیم ملی برزیل دارند این نام را برای فرزندشان انتخاب می کنند.

رمیگیو کندری، یکی از مسئولان اداره ثبت احوال لاپاس در صحبت هایی دراین باره گفت:« ما براین باور هستیم که تا 17 سال آینده، اکثر پسران و مردان لاپاس نیمار نام داشته باشند. این مبدل به مد روز شده و نامی است که انتخاب آن برای فرزندان مد شده است.»

نیمار چندی پیش با قراردادی 57 میلیون پوندی از سانتوس جدا شد و به بارسلونا پیوست و در برد 0-4 برزیل مقابل بولیوی در ماه آوریل سال جاری میلادی دو گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند و در جام کنفدراسیون ها  هم موفق شد 4 گل به ثمر رسانده و در بازی فینال هم یکی از سه گل تیمش مقابل اسپانیا را به ثمر رساند و تورنمنت را بامال خود کردن  توپ طلای جام کنفدراسیون ها به پایان برد.

هواداران رئال نظر دادند؛ رونالدو، آلونسو و ایسکو در ترکیب اصلی تیم آنچلوتی

هواداران رئال نظر دادند؛ رونالدو، آلونسو و ایسکو در ترکیب 
اصلی تیم آنچلوتی


بیش از 30 هزار هوادار در نظرسنجی آنلاین مارکا شرکت کردند.

 سایت اختصاصی نشریه اسپانیایی مارکا در یک نظرسنجی، از هواداران رئال پرسید که ترجیح می دهند کدام بازیکنان در خط میانی و حمله تیم آنچلوتی در فصل آینده بازی کنند.

در این نظرسنجی، برای هافبک دفاعی، ژابی آلونسو و لوکا مودریچ با 14.9 و 9.8 درصد آرا، بالاتر از سامی خدیرا قرار گرفتند که در تیم مورینیو، یکی از بازیکنان ثابت بود. کاسمیرو، بازیکن جوان رئال هم تنها 1 درصد آرا را به خدمت اختصاص داد. او به تازگی از تیم جوانان باشگاه به تیم اصلی منتقل شد.

برای سه پست هافبک هجومی، به ترتیب کریس رونالدو، مسوت اوزیل و ایسکو با 15.8، 14.8 و 14.9 بالاتر از بقیه قرار گرفتند و فاصله زیادی با دی ماریا، کاکا و کایخون داشتند که تنها 3.6، 1.8 و 1 درصد آرا را به دست آوردند.

در بین مهاجمان تیم نیز بیشترین آرا به کریم بنزما رسید که با 8.5 درصد آرا، بالاتر از خسه و موراتا با 6.2 و 4.1 درصد آرا، قرار گرفت.

بیش از 30 هزار هوادار در نظرسنجی آنلاین مارکا شرکت کردند.

رونالدو: آینده من در رئال رقم می خورد

رونالدو: آینده من در رئال رقم می خورد


این ستاره پرتغالی هنوز قراردادش را با رئال تمدید نکرده و به تازگی اعلام کرد که برای منچستریونایتد، باشگاه سابقش، دلتنگ است تا شایعات در مورد بازگشت او به الدترافورد قوت بگیرد

 کریس رونالدو، ستاره رئال، از بودن در مادرید کاملا راضی است و قصد ندارد این باشگاه را ترک کند.

این ستاره پرتغالی هنوز قراردادش را با رئال تمدید نکرده و به تازگی اعلام کرد که برای منچستریونایتد، باشگاه سابقش، دلتنگ است تا شایعات در مورد بازگشت او به الدترافورد قوت بگیرد اما امروز تاکید کرد که در حال حاضر به بازگشت به منچستریونایتد فکر نمی کند.

رونالدو به خبرنگاران گفت:" منچستریونایتد باشگاهی است که از زمان حضور در آن، در قلب من جای دارد و همه می دانند که من چه احساسی نسبت به این باشگاه دارم. اما آینده من در رئال رقم خواهد خورد و می خواهم اینجا بمانم.

اکنون زمان صحبت کردن در مورد آینده من نیست. فکر می کنم پیش از شروع تمرینات پیش فصل برای صحبت کردن در این مورد وقت داشته باشیم. اساسا بعد از یک فصل طولانی، اکنون زمان استراحت است.

من از بازی کردن در رئال لذت می برم. من چهار سال است که در اسپانیا بازی می کنم و می خواهم در اینجا به کارم ادامه بدهم.

امیدوارم بتوانم با تیم ملی پرتغال به جام جهانی برسم؛ این یک هدف بزرگ برای همه ماست. ما روی این هدف تمرکز کرده ایم و منتظر حضور در جام جهانی هستیم.

البته من همیشه به دنبال بهتر و بهتر شدن هستم و فصل آینده هم همین طور خواهد بود. تلاش می کنم تا همیشه تمرکزم را حفظ کنم و مانند همشه، برای قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ بجنگیم."

این ستاره پرتغالی در 199 دیداری که در همه رقابت ها برای رئال به میدان رفت، 201 گل به ثمر رساند و تا سال 2015 با رئال قرارداد دارد.