رئال مادرید

رئال مادرید

*این وبلاگ متعلق به تیم فوتبال رئال مادرید است* REAL MADRID_REAL PASSHIAN
رئال مادرید

رئال مادرید

*این وبلاگ متعلق به تیم فوتبال رئال مادرید است* REAL MADRID_REAL PASSHIAN

یکر, ده سل پیش:"نیمکت نشینی هایم را هرگز فراموش نمی کنم."

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید : ایکر کاسیاس در لاروسالدا یک شرایط عجیب را تجربه کرد . نزدیک به ده سال بود که مربیان رئال نتوانستند که او را از ترکیب کنار بگذارند . آخرین باری که ایکر به نیمکت تبعید شد مربوط به دو ماه و نیم پایانی فصل 02-2001 با تصمیم ویسنته دل بوسکه بود . سزار سانچز دروازه بان رئال شد اما ایکر در فینال گلاسکو جایگاهش را پس گرفت ، یعنی در روز نهمین چمپیونزلیگ . کاسیاس در آن بازی با مصدومیت سزار به زمین آمد که دروازه بانی فوق العاده ای داشت . 
چند ماه پس از نیمکت نشینی ده سال پیش ، ایکر در مصاحبه با آ ب ث جملات جالبی را به زمین آورد :" نیمکت نشینی زندگی مرا عوض کرد . باعث شد که شخصیتم شیطانی تر شود . " 
کاسیاس 21 ساله گفته بود :" پیش از نیمکت نشینی یک کاسیاس دیگر بودم . آن دو و نیم ماه زندگی مرا عوض کرد . مرد تر شدم . کم کم مسائل را بیشتر درک کردم . وقتی بازی می کنی همه تو را می خواهند اما وقتی نیستی هیچ چیز نیستی . " 
ایکر ادامه داده بود :" می دانم که دیگر این ماجرا ها گذشت . اتفاقات زیادی برای من در این دو و ماه و نیم نیمکت نشینی تا فینال چمپیونزلیگ یا جام جهانی رخ داد . 20 سالگی من خیلی بزرگ بود .فکر می کردم که به همه چیز رسیده ام . تا فینال کوپا رفتیم ، در لالیگا دوم شدیم و در چمپیونزلیگ تا یک چهارم رفتیم . اما ناگهان برای من و پاوون وضعیت عوض شد . " 
کاسیاس گفته بود :" خیلی ها از من دور شدند . اکنون حالت تدافعی تری دارم . همه چیز را فرو خوردم . کینه جو نیستم اما این اتفاقاتی که برایم رخ داد را هرگز فراموش نمی کنم . " 
دروازه بان رئال ادامه داده بود :" یک دروازه بان بدون اعتماد هیچ کس نیست . اگر مربی حس می کند که مشکلی در تو وجود دارد باید بگوید . کلمات بیشتر از نیمکت نشینی کمکت می کنند . " 
حالا پس از ده سال ، کاسیاس بازیکن دیگری شده است . اما بی تردید نیمکت نشینی او در کاسیاس باعث شد که تمامی آن لحظات سخت را به یاد آورد .

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی 2 فروردین 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

آخی دلم کبابید برای ایکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد